Måndag

Tillbaka på jobbet efter en skön ledighet..den passade perfkt - annars hade jag nog blivit galen! Aaaahhh! :)  Idag jobbar jag sent, alltså till 19 :( Det braiga är ju att Karro också jobbar sent så jag är inte ensam bland en massa småbarn.
Imorgon är det 08.30-17.00 så då ska jag in till stan och kolla efter klänningen jag köpte förra veckan..vill ha den i fler färger..jag är kär i den! Såååå söt att man bara dör..Hoppas bara att den finns i vitt! :)

Nu är jag trött och vill ha lunch...då ska vi ut i solen och äta lite :)
Kramis


Kommentarer
Postat av: sara

Tack =)
Hoppas att du hittar några leggings som passar dina önskemål!

2007-06-25 @ 16:05:35
URL: http://missmantyniemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0