Lördag!

Okej..jag vaknade, rätt sent..vid 12.20 faktiskt, så sent har jag inte sovit på "rätt" länge! Jag gick iaf upp och bakade scones som jag bjöd syrran på när hon vaknade. Eftersom det var så grymt fint väder ute så fixade jag allt och vi satt ute på balkongen och mumsade! - gotti gotti!

Satt ute i solen hela dagen, gjorde en paus och gickl till centrum där jag hämtade ut ett paket med linnen - lägger in bild senare. Och så köpte jag jordgubbar som jag satt och åt på balkongen! Läste min sjätte "Gossip Girl", sprang in i skuggan emellanåt - jag tål inte för mycket sol samtidigt!

Syrran kom hem vid sextiden, vi lagade tacos och satt och åt framför tvn medan vi såg "Salina" en asbra film om en artist!

Nu ska vi kolla på "Marie Antoinette", har inte sett den så jag hoppas att den är bra! Eller iaf kläderna och vyerna :)

Imorgon blir det nog en sväng förbi mamma...puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0