Leggings!!!

Äntligen - jag har fått mina leggings! Jag har kollat på flera olika Gina Tricot, men dem har bara funnits i jätttesmå storlekar överallt. Igår efter jobbet så åkte jag till Hötorget och tänkte att man kan ju iaf titta in på Gina där..inte för jag trodde att dom skulle finnas där - men guess what!!??? They did :D Weiii..så nu har jag äntligen fått mina svarta leggings, tack så mycket för alla tips.


Dom är verkligen precis som jag ville ha dom, dom är verkligen inte genomskinliga och man kan lätt använda dom som vanliga tights (finns även i den långare modellen!) Ska nog titta förbi och köpa mig ett par i vitt också! Dom passar ju till allt..så skönt all ha hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0