Kvällning..

Hemma i soffan efter ett teoriprov, en låååång arbetsdag och resa med kollektivtrafik. :) Så skönt att bara sätta sig och veta - jag har INGENTING att göra! Inget körkort med teoriövningar inför ett teoriprov, inga saker att plugga till någon kurs - ingenting. Nu är det bara att leva..jobbar i 11 dagar till, eller kanske 10 beroende på *JIppie!*

Nu har jag ätit en Sub-middag, så mumsigt så (även fast kön var låååång, men jag var så sugen och ville fira t-provet med en sub)! Nu kollar jag på CSI Miami eller vad det nu är..! Jag känner för att ta en dusch, byta lakan och hoppa i sängen och läsa "The It Girl", men de är så otroligt ljust att jag skulle nog bara bli uttråkad. Jag  gör så att jag kollar in lite sidor..sen är det dags för sängen! Börjar tidigt..

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag kunde bara inte säga nej till kakan :P jag fick minsann tag i en M på glassen :P

2007-06-25 @ 21:44:54
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: Daniela

Det fick bli comviq smart :) får väl se hur de passar mig :)

2007-06-25 @ 22:54:54
URL: http://danijela.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0