Körkort del 750000

Nu har jag ringt och letat intensivkurs till sommaren..de gick ju INGE vidare kan man ju säga! :(  Det fanns inga kurser kvar..och det fanns typ inga lektioner som var sammanhängande heller :( Skiiiit bajs!

Bild på ett körkort.
Aja..körkortet får väl vänta antar jag..får fortsätta köra med pappa och hoppas att dom köper en bil som är manuellt växlad (inte för jag fattar varför man skulle göra det..och ursäkta men på den punkten struntar jag faktiskt i miljön) Annars kan man ju alltid ta automatkort :) *Hihi* Jag tycker de låter jätte-jättebra trala la!

Nä nu är rasten slut..puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Josieeme

hahaha joo...jag såg detta med, får väl hoppas på lite tur så man vinner ett par dojjor:]

2007-06-14 @ 16:46:49
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion
Postat av: Josieeme

hahaha joo...jag såg detta med, får väl hoppas på lite tur så man vinner ett par dojjor:]

2007-06-14 @ 16:47:00
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0