Jobbet

Nu är jag på jobbet..och även fast halsen kändes bättre igår, så var det knappast fallet!! Det gör skiiiitont att prata, blä :( Fast man kan ju inte bara vara hemma helatiden, jag mår ju bra annars..de är bara dricka och prata som gör ont ont ont. Men de är bara lite över en vecka kvar till jag slutar..och då känns det inge vidare att vara hemma! Även fast jag kanske skulle behöva det..men jag vill ju tjäna lite pengar som jag kan få i augusti! *Party party!*

Helgen är ett stort frågetecken..jag kan inte bestämma mig vad jag vill göra. Jag ska hur som haver åka till mammisen och mina världens sötaste bröder!! Jag kan försöka fånga dom på bild och lägga upp, dom är så söta att man vill pussa ihjäl dom! Nu har jag inte träffat dom på länge, men jag har pratat med båda (albin log mest tydligen :p ) Hihi! Så jag åker nog dit efter jobbet :)

Ha en toppendag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0