Influensa..

Det blir ingen tur till mamma, ringde och pratade med henne nu och dom har åkt på influensan! Adam blev sjuk i onsdags, mamma i söndags..och karro igår! Så de blir ingen tur till dom på iaf två dagar, de sägs att man smittar upp till två dagar efter att man sist kräkts. Så vi får se om jag åker dit på torsdag, om karro slutar influensa-sig idag så borde de vara lungt då, sålänge inte micke blir sjuk :(

Idag är första dagen jag är ledig, och jag är redan sååå rastlös! De är så typiskt mig, jag vill alltid ha något att göra *Hihi* Jag är inte på humör att åka till stan, man kanske skulle gå ut på en promenad..vädret är helt okej! Jo det verkar vara en bra idé, frågan är vad man ska ha på sig..jag har inga jumpabyxor..dom jag hade som är sommarvänliga är sönder..och långa tajta rosa adidasbyxor är inte så mysigt att vara ute och gå i. Vi får se hur jag gör..måste fan träna mer annars kommer man se ut som en köttbulle i bikini..*Hihi!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0