Helgen är över

Nu är den underbara helgen över..och det är dags att börja längta till nästa! Men snacka om att det har varit underbart väder..helt sjukt skönt! Jag har suttit ute på balkongen och är stolt när jag säger att jag är solbränd och fin :) (har sååå svårt för att få färg!)

Igår så åkte jag till mammisen och mina små söta bröder - pluttiplutt va söta dom är alltså!!! :) Jag var där och hjälpte mamma betsa soffbordet bla, jag hade helt svarta händer efter typ 5 min..haha orka bry sig om att vara försiktig och inte få nått på sig! Fast jag har fortfarande svarta naglar! :p Vi satt ute i solen, men mest i skuggan i dom sköna stolarna! Adam mår mycket bättre nu, han är ett litet bullmonster..farmors bullar är goa dom!

Nu har jag rast! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0