Fredag!

Lite sent jag vet..men ändå!!! :)

Fredagen blev en mix av en stressad och lugn dag, vaknade tidigt men somnade om..hade huvudvärk! Gick upp vid 12 och åt gröt, tittade lite på tv och sen kom jag på att jag var tvungen att titta förbi stockholms kansli och lämna kvittor och en banderoll vi hade med oss till Schweiz så jag åkte in till stan och lämnade dem. Där blev det dock lite stressigt eftersom jag både skulle hämta och lämna sakerna vid fridhemsplan innan 16 då dom stänger kansliet, och hade tdigare fått man från Marcus att dom behövde få sakerna innan veckans slut - men jag hann! :)

Sen träffade jag henki vid hötorget och vi kollade på flak, köpte nya hörlurar till henkis rosa och mycket söta iPod och så lämnade jag tillbaka min TRE mobil (ÄNTLIGEN!) Vilken känsla det var!!! *Hihi* Hade ringt och pratat med Comvq innan och dom sa att mitt nya abonnemang skulle sättas igång antingen under kvällen eller lördag förmiddag..Jippie! Sen gick vi och tog en fika på Café 60!..måste säga att personalen inte var den trevligaste i stan! :(

När vi gick förbi hötorget så köpte jag en massa vindruvor och jordgubbar, till extra bra pris eftersom dom stänger vd 18 och vi gick förbi en halvtimma innan dess! 20:- för hela kalaset! :)


På jakt efter en mobilväska så gick jag förbi Cubus och dom hade otroligt många söta tees, jag blev förälskad i flera stycken, ska helt klart köpa fler! Perfekt och ljusa till sommaren med shorts eller kjol :) En fick jag med mig hem iaf.. Linser behövdes och också en påfyllning av..!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0