Fredag :)

Nu är det fredag! *JIPPIE!*

Igår efter jobbet så åkte jag mot Vällingby och Frida som tog studenten och skulle ha studentmottagning! Deras flak var försenat, som tur var för mig! Så jag gick runt i Vällingby Centrum, och dom håller ju på att bygga för fullt..men det var riktigt fint..coolt med gigantiskt tak. Jag hittade iaf till Phone House vilket var perfekt eftersom jag behöver köpa ett nytt abonnemagn - Comviq Kompis!
Säljaren i butiken var jättesöt, han letade efter ett bra nummer till mig i typ en kvart, och han lyckades hitta ett vettigt nummer - stort track till dig! ;)

Efter det så gick jag och köpte blommor och en liten nalle till den lille studenten, sen kom annie och vi begav oss mot frida, sen hämtade vi upp Kristin på vägen :) Var på mottagningen och åt och drack gott..mmm vilken chokladkaka med jordgubbar och grädda - såååå god!! Vid halv nio kom vi på att det tar typ 1,5h att åka hem och det var dags att bege sig! Tack för en trevlig kväll! :)

Nu har jag haft ont i huvudet i tre dagar typ, igår på jobbet var allt som i dimma och jag kunde verkligen inte koncentrera mig på någonting. Hade ont när jag vaknade och beslöt mig för att vara hemma idag, hoppas att den går bort nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0