Film ikväll?!

Ikväll känner jag för att ta det lungt och bara ha det mysigt. Måste köpa ett sommarlovskort (ibland är det bra att vara under 20) och sen kolla på nagellack och lite sånnt efter jobbet, men sen åker jag hem och funderar på att hyra en film, köpa lite godis eller göra en mumsig fruktsallad (vad tror ni att det blir :p)

Jag har sen jag första gången såg reklamen velat kolla på "The Illusionist", den verkar spännande..annars blir det väl någon pluttig dramafilm som vanligt! Vi får se vad det blir..men hur som helst vill jag hem nu nu nu..och vara ledig!
 

image777

Kommentarer
Postat av: Malin

Naaaw, fick ni ingen bal?!?! Varför? Filmen var SÅ bra, se den!

2007-06-18 @ 14:28:20
URL: http://thisismyown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0