Det öser

Fortfarande på landet..och nu är det verkligen lungt!

Vaknade i morse av att det regnade så jag gick upp och stängde fönstret: Ljuset ute var mörkt men ljust, sådär så man inte riktigt kan finula ut vilken tid på dygnet det är..men jag var iaf klarvaken. När jag gick ut från rummet hörde jag snarkninigar och då förstår man att det är för tidigt för att vakna - så jag gick och la mig igen :)

Regnet har fortsatt ösa ner, nu är det kanske inte lika mycket som tidigare i förmiddags. Men hitills har jag inte gjort så mycket, håller på att läsa "Läppstiftsdjungeln" av Candace Bushnell som jag köpte innan jag fastnade i "Gossip Girl" böckerna..så nu var det dags att läsa den. Sen bakade jag en chokladkaka någon timma sedan som står och svalnar.. De är verkligen typiskt mig att ställa mig och baka när jag har tråkigt - riktigt farlig hobby ;)


Nu ska jag plugga lite teori..sen blir det väl fika lite senare antar jag! :) Hoppas ni har finare väder än vi har just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0