Dejt med henki!

Godmiddag! Jag vaknade absolut inte nyss, de var ett tag sen - så tro inget annat!! :) De är toppenväder ute, dagens outfit blir därför den nya tunikan från Nelly och ett par svarta shorts från H&M, hoppas det är lagom klädsel.

Jag sitter och väntar på att Henki ska höra av sig, vi ska träffas i stan och gå på en shoppingtur i solen, ta en fika och bara ta det lungt. Men hon skulle ut och övningsköra på förmiddagsen , men hon trodde hon skulle vara klar runt nu, "ring ring, bara du slog en signal!" Jag tycker hon får skynda sig lite nu...

Efteråt ska jag hänga med pappa och biggan till landet, efts mamma och dom har influensan så tänker jag inte riskera att också bli sjuk, de värsta jag vet är att spy..fy!!! Så jag åker till landet där det finns lite sällskap och en dator som tar emot körkortsspelet! Jag gjorde precis ett test på Korkort.com, och klarade det galant! Jag säger ju inte när jag tar teoriprovet - men dagarna är räknade kan jag ju avslöja :p *Hihi* Önska mig lycka till! :)

Nä nu måste jag hitta på något..kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0