Dags att ge sig av..

Nu börjar det bli dags..äntligen, som vi har längtat, de sista minutrarna tickar nu förbi - HEEEEELLLLLGGGG!!! :)

*JiPPie*

Ska bli så skönt att komma bort från skrivbordet, även fast det bara är i två dagar - men bättre än ingenting! Nästa vecka jobbar jag hela veckan lång och sen är det dags för en semestervecka (jobbar på måndagen 18.e men det är ju bara en lite fjuttig dag!) då planerar jag att vara hemma och lata mig och kanske ta en tur till landet! Måste plugga som fansiken till teoriprovet som äger rum inom några veckor! :)

6 minuter..sen ska pappa and the gang hämta mig och vi ska ut till kussen, en lugn fredagskväll (skönt) och imorgon åker jag till landet med pappisen! :)

Trevlig helg allihoppa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0