Beck - "Den Japanska Shungamplningen"

Vi tittade nyss på en av de nya Beck-filmerna, jag är ju ett stooort fan men de har inte blivit så att jag sett någon av de nya filmerna :( Jag är en sån fegis att jag inte vågar titta själv *hihi* Men vi lånade Beck - "Den Japanska Shungamålningen" av farmor och farfar och den var riktigt bra faktiskt (inte för att jag trodde annat!)!
Jag är kääär Gunvald, han är så söt och duktig på felplacerade kommentarer. Snackade om att jag skulle göra en t-shirt med tryck, på framsidan skulle det stå något i stil med "Fuck Persbrandt" och bak.."De är Gunvald jag vill ha!" *hihi* De skulle väl vara en rolig liten sak va..! Pappa har tydligen någon bekant med butik och vid öppningen skulle tydligen Persbrandt eventuellt vara där (då lät jag såhär:) "Paaappa pappa snäääälllllaaa jag vill också följa med, snäääääääääääällllaaaaaa!!!!" (Hoppas hoppas!)

Kommentarer
Postat av: Karro

Vem, var och när?
Jag vill också me, ta med mig!

2007-06-24 @ 00:13:42
URL: http://simplify.blogg.se
Postat av: Hanna

Svar: Lite sent men bättre det än aldrig, tack för kommentar om bebis i min blogg. Hoppas du får en trevlig kväll. Kram

2007-06-24 @ 18:49:55
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0