Back 2 life

Nu är jag tillbaka i civilisationen och tillbaka på jobbet! Det underbara med denna vecka är att jag enbart jobbar idag och sen är jag ledig måndag-tisdag-onsdag-torsdag-fredag-lördag-söndag!! *Jippie*

Ett plus som vi har på jobbet är tidningar (sitter i samma lokal som Pressdata, ni som premunierar borde veta vilka de är!) så vi får en massa gratis tidningar!! Idag så hittade jag nya numret av "Hairstyle & Beauty" och även förra månadens som jag bara sett men inte läst - hittils! :)

Senaste numret av HairStyle & Beuaty  
  

Kommentarer
Postat av: Calle

ojdå =) varför denna ledighet? du slutar väl inte än? :)

2005-07-02 @ 09:19:03
URL: http://callu.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0