Världen är bra liten

Ibland är världen allt liten, eller stockholm kanske man ska säga! Pga att någon liten nubie har tagit MIN plats, MITT skrivbord ( ;) ) så fick jag flytta på mig..men lugn, jag fick stor skärm så det är okej! :) Men iaf, min nya granne vid skrivbordet brevid visar sig känna till mina kusiner och deras grannar som vi umgick med förr! *Haha* Så nu sitter vi och skvallrar lite om dom små barnen (eller iaf små för mig!)
Fått höra om middagar med Bingo Rimer (Blä!!!!) och andra små filurer - spännande ;) :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du jag har försökt ringa dej typ 7000 gånger,sluta blogga och svara i telefonen!

2007-07-03 @ 13:05:45
Postat av: karroNo.1

Namnet försvann;P

2007-07-03 @ 15:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0