Tidig morgon..

Godmorgon! Hoppas att ni sovit gott.. :)
Jag vaknade av mig själv (trodde jag) vid tio i sex, och jag drömde väl typ att jag inte behövde gå upp förns 8.30 (haha feeeeelll) och att jag kunde sova vidare. Efter 10sek så kom jag på att jag faktiskt måste gå upp om 30 min, men de var iaf en skön tanke. Man hörde hur regnet droppade utanför fönstret, snälla sluuuta regna över sverige..man kommer ju drunkna i sina gummistövlar - och jag vill ha sol, sol, sol och ännu mera soooolll :)



Tre minuter innan vi skulle öppna växeln så var vi tre personer som var här, och vi brukar vara typ 20st..kanske lite mindre på morgonen direkt. Alla sommarjobbare jobbar halvdagar ons-fre, stackars oss heltidare :( Men vi får mer pengar...muhahah! :)

Nä nu vill jag gå och sova...och vakna på tisdag kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0