The List!

Lista med i.n.f.o about me!

Nämn något som gjorde dig glad igår:
 Hum..jag var magsjuk :( Men jag blev glad över att jag läste ut tredje "The it girl" boken! 
Vad gjorde du kl 08 imorse? Då låg jag och sov, drömde nog om drömprinsen just vid 08 :p 
Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratade i telefon, som jag gör heela dagarna på mitt kundtjänstjobb! 
Det sista du sa högt? "De låter som vi är agenter" till Elin
Det senaste någon sa till dig: "Svettig ost? Va äckligt!"
Vad har du druckit idag? Brämhults apelsin juice, LOKA päron, kranvatten!
Vad var det senaste du åt? En banan - mellis
Vad var det senaste du köpte? En macka och Juice nere i restaurangen
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun säkerhetsdörr
Vad är det för väder hos dig nu? De är blå himmel med lite vita moln, de var ganska varmt när jag var ute förut.
Godaste glassmaken? Rocky road
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag tror på förälskelse vid första ögonkast 
Sover du tungt? Nja, rätt så
Drömmer du mardrömmar? Ibland, men inte alls ofta 
Trivs du med ditt jobb? Nej!!! Fyy, släpp ut mig någon 
Favoritklädsel? Ljusa kläder, eller brunt. Tycker om lite finare..klänning/kjol är en favvo
Favoritlåt just nu? Oh..jag vet inte!
Vad ser du om du tittar till höger?  Elin!
Vad gör dig glad just nu? Att jag enbart har 1 vecka kvar på jobbet!
Vad ska du göra härnäst? Svara i telefon "Välkommen till kundtjänst de är Johanna"
Höger eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Bra, kollar på massa kläder på nätet!
Favoritgodis? Choklad - mums! Och sega saker - gärna sura 
Kläder just nu? Kort svart kjol, strumpisar, vit/rosastrekig pikétröja och guldsmycken.
Sommarplaner? Jiingijamborii 11-23 juli, Gotland 23-någongång, flytta till utlandet (kalmar/hms)
Hur många kuddar sover du med? Två
Spelar du något instrument? Piano, lite lite lite gitarr
Morgon eller nattmänniska? Oh, allätare måste jag nog säga.
Vad är viktigast för dig? Min familj
Är du kittlig? Jaaa..men alla lyckas inte!
Snarkar du? Jag låter bara sådär gulligt..som småbarn liksom
Stjärntecken? lejon
Äckligaste insekten? Larver!
Stökigt eller välstädat? Välstädat!
Längtar du mest efter just nu? Åka till jiingi, hoppas på UNDERBART väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0