Sjuk - ja - igen!

De är oootttrrrooollligt hur mycket otur en människa kan få - jag iaf på vissa plan! :(

Jag är sjuk igen, vaknade vid 4-tiden av muppar som skrek på gatan, och sen kunde jag inte somna om. Måtte illa och låg och rullade en kall vattenflaska på magen - hjälpte inte kan vi ju säga! :( Jag som hatar att s*y, men ibland så går det liksom inte att ignorera, jag har faktiskt haft influensan utan att vara sjuk och bara smittat - så mycket hatar jag att s*y!
Så nu har jag legat i soffan i 7h och "sovit", fy fy fy! Undrar varför de blidde såhär :( Jag som behöver pengarna, ny månad - pengar man får i augusti!! Och de ville jag ju maxa plus lite till..men neeeej!

Aja..hoppas ni är friska! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0