Regnet öste ner..

Hallojsan! Snacka om en trååkig dag om man snackar om vädret, helt mysko hela dagen! Vi gick upp vid halv 12, jag vet att det är sent! Men vi satt i badtunnan igår till klockan var över 12 tror jag..är så himland varmt och skönt tycker jag! Love it! Helena vägrade gå upp..hihi!

Dagen annars har det varit lungt, men de har hänt saker hela dagen ändå. Vi gick upp, åt brunch och sen hjälpte vi Birgitta att plocka vinbär, höll på i 30-40min kanske innan det började regna, vi har precis rensat dem och det blev nog en 5 liter iaf :) Mumsigt med vinbärssaft! :) :) :)

Sen åkte vi in till marknaden vid 15 tiden tror jag, kollade runt men de enda inköpet blev remmar till pappa, häxvrål it is! *mums igen!* Sen började det regna....igen! Så vi gick till Birgittas mamma där vi fikade och snackade lite innan vi far hemmåt och fixade middagen som precis blivit uppäten! Kvällen blir nog mest sittandes i soffan på övervåningen, vi ska ta och kolla på "The Holiday" som jag köpte igår - för er som inte sett den - kolla på den!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0