Pengar

Jag är verkligen så brutalt dålig på att ta han om mina pengar! Saken är ju att jag vet att jag kommer få pengar, jag är borta i två veckor och när jag kommer hem (om inte förr) så kommer den nya lönen. Så då gör det inget om jag köper en ny hudcreme eller eyeliner eller tuggummipaket eller om jag går på bio eller köper ett nytt linne..och så vidare!

Jag är verkligen hemsk, men jag kan överleva på budget också, men då måste jag veta att det inte finns några pengar som jag kan låna från..jag hamnar mycket lätt i onda små cirklar!
Bläääää...

Det kommer bli intressant i höst när jag ska börja plugga, då är det en väääldigt stram budget, om inte ännu värre! Det första jag kommer göra, efter att jag spenderat 20 000:- på nya bostaden, är att leta extrajobb!! Om du har släkt i Kalmar, typ affär kanske, som behöver extraarbetskraft - säg till mig, jag är faktiskt jätteduktig!!! Loooovar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0