Opera

Nu är jag på landet, vi lagade en jättegod middag med Kyklingspätt, sallad, fetaost, vitlöksfyllda championer och avokado med rödlök och rom. Muuumms säger jag bara åt det! Blev supermätt, efter bara avokadon..men étt och ett halvt kyklingspätt blev det iaf :) Sen tog det stopp!


Imorgon ska vi på invigning, våra "grannar" har renoverat deras "lada" och byggt ett fint loft till (jag tycker det är fint, dom andra är bara negativa!!) Och då ska en dotter till dom sjunka opera och hon har även med en kollega som är pianist. Därav bar "männen" upp en flygel upp till loftet vid midsommar, haha..de var intressant..men mest läskigt om någon skulle göra illa sig! Aja...opera imorgon klockan 13, jag känner mig osäker, tror inte opera är riktigt min grej - hoppas hon är bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0