Lördag

Nä nu gick det inte att sova längre..vaknade för en timma sedan och hade tydligen sovit ut precis som jag ville. Har hängt tvätten och ska strax fixa med diskmaskinen som jag så duktigt satte på igår innan vi gick och la oss (Helena sov över, och hon sover fortfarande!)

Har kollat in CSN, dom skickade ju ut en färdigifylld blankett om lån och det, men enligt dem ska jag plugga Ekonomprogrammet i Halmstad - fel fel fel! Så jag tog och ändrade på lappen, vilket man kunde göra, men de blev så kladdigt att jag beslutade att skicka efter en ny..fast man kan ju alltid prova att skicka in den jag redan har - de är faktiskt läsligt (iaf nästan) :p

Idag är det lungt och skönt innan pappa kommer och hämtar upp oss "mitt  på dagen någongång" för att åka till landet. Det är molnigt utanför fönstret..men solen skiner igenom på sina ställen..hoppas det är ett bra tecken! :)

Annars blir det nog att surfa runt och vara lite vuxen av sig, försäkringen fixade jag igår men måste ju ha tv/bredband och eventuellt telefon också.. Sen är det alltid roligt att leta inredningssidor! :) That we like! :)
Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0