Jiiiiingiiii!

Snart bär det av mot några veckor i skåååne, fan att vara exakt Rinkaby, Kristianstad. I närmare två veckor kommer jag att bo i tält, få lagad mat och driva ett rockcafé! Som den sanna scouten jag är så måste man åka på sommarläger (måste och måste)  och 100år jubeleumet till är så är det nationellt jamboree. 2001 var förra gången och nu är det favorit i repris - beräknad massa i tält: 20.000 människor! ca 2800:- funk, mig själv inräknat! Jag kommer vara på seniordelen (15-19år) och där kommer vi ha vääärldens bästa rockcafé..yeeaaahh!! Hoppas det blir lyckat iaf! :)

Två veckor på ett tunt liggunderlag? Nej tack! Jag ska låna mammas stooora luftmadrass, är väll 120cm tror jag..det blir utmärkt till mitt 4a-mannatält! Kommer sova gott och ha massa plats - jippie första gången! Ska hem från landet med tåget 14.29 från Flen, sen till mamma i S-tälje och hälsa på, samt hämta madrassen. Efter den sabba vistelsen ska jag hem och börja plocka fram alla saker som jag kommer behöva..detta är min favoritdel - de är så roligt att packa! Fullt upppp.. :)

Kommentarer
Postat av: Jess

Tack detsamma =)

2007-07-08 @ 12:58:09
URL: http://princessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0