Honey!

Fick tips av Karro (nr. 2) att kolla på en film som gick igår på Kanal 5..nämligen Honey, med Jessica Alba. Jag hade sett den på posters och i videoaffärn, men aldrig riktigt spanat in vad det var för film. Jag har gillat Jessicas tidigare filmer..och även fast den inte började förns vid 22tiden så var jag tvungen att kolla på den :)


Jag älskar dansfilmer, och denna var så söt att man nästan blev lite förälskad :)
Den handlar om "Honey" som jobbar för fullt och på fritiden håller danskurser på centret i ett fattigt område i storstan. Hon lyckas få in foten i musikvideobranshen men det får ett snabbt slut. Efter detta sätter dom ihog en danshow för att få ihop till en ny dansstudio..! Sen händer det ju en massa andra saker - check it out!

Betyg: ♥ ♥ ♥ ♥+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0