Helgen

Halloj! :) Nu är jag tillbaka... :)

Har varit hemma hos mamma, micke, adam och albin heeela helgen, kom tillbaka för någon knapp timma sedan, skönt att vara hemma - borta bra men hemma bäst. Helgen var iaf skön och vi satt inte bara hemma...

I fredags så hämtade pappa upp mig vid jobbet, dom åker förbi mamma på vägen till landet så dom skjusade mig dit (tack tack) Kom hem till mamma vid 17.30 och kände lukten av..TACOS! Mumsis, så otroligt gott :) Mottagandet blev som vanligt underbart..min lillebror Adam som lyser upp som en sol och kommer springandes och vägrar släppa en på minst 10 minuter..gärna för mig! Sen satt vi hemma och tog det lungt..gick och la mig och läste runt 12 tiden, han med fem sidor innan jag somnade ;)

På lördagen blev jag väckt av adam och mamma, vi skulle åka ner till OnOff och Elgiganten, mamma skulle få tillbaka pengar från någon frukt/grönsaks centrifug. Sen åkte vi till Nyköping och skulle hälsa på min kääääre morbror Kjell och äta middag hos honom. Han har väääärldens största hus och de är såååå äckligt (ingen fru, inga barn men 6 katter) Vi kollade på ankungar, åkte terrängbil och åt supergod mat, glass, nektarinpaj med mera. Åkte hem kring 9, solen sken då...men på vägen dit regnade det och vi åkte förbi världens bilolycka :(

Idag så blev det lite sovmorgon, sen dusch..och nybakta frallor till frukost (mummmmmsss), efter frukosten klädde vi på oss regnkläderna och gick ut i skogen för att plocka blåbär..och jippie dom är verkligen mogna, mums! Men vi han inte plocka så jättemycket innan lille Adam började skrika och gråta för vi inte hade med nappen...så vi gick hem, några plockstopp blev det dock på vägen! :)
Väl hemma blev det pajbakning...och den blev jättegod! Sen satt jag och lekte med Albin..han är sjuuuuuukt söt! Han har massa miner för sig..ser så fantastiskt underbart oskyldig ut..han är så otroligt glad av sig!

Nu är jag hemma och är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0