god morgon från kräftan!

Ingen sol..idag heller!!! Bläää..de börjar faktiskt bli lite tråkigt om ni frågar mig. Visst jag jobbar på kontor, men då kan man inte gå ut och få lite sol och energi på rasterna etc Senaste dagarna har jag spanat in Punkt SEs väderrapport, de är alltid "molnigt" "idag" och reeegn "imorgon"..de har varit så tre/fyra dagar irad nu, men idag var det regn både idag och imorgon. Det braiga är dock att på måndag var det en stor sol över skåne, och på tisdagen var det en stor sol och ett moln :) *Jippie*

Hoppas att de inte är allt för blött där nere :( Snyft! Jag vill ha sol och underbart väder..de är så det ska vara när man är på läger. Som mamma sa, de kan regna på natten - sålänge det hinner bli torrt till morgonen. Dagg är de värsta jag vet, de är blä!

Nä nu börjar jag jobba!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0