Fram och tillbaka!

Jag vet - jag är bara bort hela tiden! Men det är så det är på sommaren när man inte jobbar och bara har skoj, snart börjar ju faktiskt allvaret igen! :S Scary men ett måste, men de ska bli riktigt skoj och jag hoppas att jag ska trivas bra i Kalmar!

De senaste dagarna så har jag varit med Helena S på hennes landställe i Elmsta i några dagar, vi kom hem igår kväll/eftermiddag. De var supermysigt, hennes familj är så rolig..har inte sett dem på länge eftersom helena var i Australien..men de kändes som allt annat som jag såg den (ink helena) igår. Riktigt roligt, och fint väder var det igår också - så självklart brände jag mig och axlarna och fick en otroligt ful bränna ala haltneck.

Det sköna är att helena har ju körkort och hennes pappas bil står hemma, så vi får låna den och åka runt med lite..tex och handla! Kanske inte så viktigt för mig..men dom måste ju ta bussen till affären så de gör mycket när man är hos henne i Sollentuna. :)

Idag så var vi på IKEA i Barkaby, vi (Helena) körde dit vilket var väldigt intressant eftersom hon inte kom ihåg vägen..men fram kom vi efter en 40min kanske. Hemvägen gick på 10-15min max för då visste vi hur vi skulle åka. Kollade på alla saker som jag måste/vill köpa till mitt lilla korridorstum i Kalmar. Hittade säng och massa annat roligt som man behöver, handlade inget men planerade och gick och skrev upp allt roligt/braigt man behöver...kolla separat inlägg! :)

Nu är vi hos mig i Söderort, imorgon ska vi åka till Landet, de är marknad där och jag behöver nya byxor bla..köpte ett par funk-byxor där två/tre år sedan och jag vill bla hitta ett par likadana! Sen finns det ju en massa t-shirts och DVD-filmer. Pappa hämtar upp oss och sen stannar vi till måndag - en riktig snabbig!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0