Antagningsbesked - idag!?

"Senare idag får du besked om antagning inför höstterminen 2007

flaggor på jordglob

9 juli |Sedan onsdagens kväll har Dina sidor och Hitta utbildning varit stängda på grund av arbete med urval.

Arbetet har tagit längre tid än beräknat och ska vara klart idag, tidigast klockan 18.00. Då kan du logga in på Dina sidor och se ditt antagningsbesked.

Antagningsbesked kommer att skickas ut mellan den 11 och 18 juli till dem som valt att få besked per post."

Ahhh..får man veta idag!? Jag får verkligen PANIK! Jag drömde mardrömmar inatt att jag kom in på ett val jag inte ville och blev djupt deprimerad och typ självmordsbenägen! Snäääälllla snällllaaa ge mig ett bra val! Nä nu måste jag be! Blä..jag kommer sitta och hoppa på jobbet :( Snälla gud, jag lovar att alltid vara snäll! :)


Kommentarer
Postat av: maria

Tack så mycket:)Hoppas att du kommer in på det du sökt.

2007-07-09 @ 12:35:16
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Tove

ojdå, lite nervöst..:P hoppas du kommer in på det du vill..:)

2007-07-09 @ 13:25:03
URL: http://toveonline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0