Antagen

Nu har man fått veta vart man blev antagen - Högskolan i Halmstad blev det för mig! Väldigt..INTE BRA!

Jag är inte behörig till den utbildningen, så nu har jag ringt och pratat med Studera..och dom kom inte åt deras sidan och sa att jag skulle återkomma i eftermiddag! För en timma sedan så ringde jag direkt till studievägledaren i Halmstad, och hon blev förvånad eftersom kravet på matte C låg kvar! Hon försökte öppna deras program - och då kan inte hon heller göra det! Hon hade ett besök efter vårat samtal och sen skulle hon ringa tillbaka till mig när hon kom in i programmet!!! Men studera trodde dom skulle komma in i eftermiddag..PANIK!!

Nu är jag kaos! Om jag ska plugga i Halmstad kommer jag ju vara bostadslös!!! Jag blir galen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0