Var positiv

Nu är helgen snart över..jag han väll kanske inte med så mycket, men det har varit lungt och skönt! Shopping på fredagen, sen upp tidigt i lördags och hjälpte Katarina att flytta.. OMG jag känner idag att de var otroligt dumt att inte stretcha efteråt, de var som värsta träningspasset! :)
Men sen åkte jag iväg till Mamma i södertälje på en vesit. Vi skulle fixa till min klänning och sen mina jeans som gått sönder. Perfekt med en mamma som har symaskin och är snäll som hjälper till :)

Meeeen imorgon är de Måndag och back to work..snart torsdag och Halmstad :) Wei de ska bli kul att åka bort på ett mini-äventyr :p Hoppas hoppas hoppas att jag trivs och älskar stan! Nää nu ska jag nog ta och kolla läget på sminkfronten, behöver nagellack och lite roligar saker..vi får se vad de blir.

Shoppa först..tänk sen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0