Utmaning!

Utmaningar kanske brukar skrämma mig lite, men den här är helt ofarlig! :) 
Denna kommer ifrån Käthe


Vad har du för hårtyp: Tjockt och vågigt, riktigt farmorhår!
Hur många gånger i veckan tvättar du håret: 3-4 gånger, inte bra att tvätta för ofta!
Vilket schampo och balsam använder du: Just nu Herbal Essenses (blåa)..men letar efter något bättre för min hårtyp!
Vilket är ditt favoritmärke när det gäller hårvård/stylingprodukter: Björn Axén, Toni and Guy, Wella.. 
Hur ofta besöker du frisören: De blir väll kanske var tredje månad, försöker skärpa mig!
Värsta frisyren du haft: Lyckades införskaffa mig en typ hokeyfrilla, var 10år och kanske rebellisk
Nämn 3 bra produkter du inte kan vara utan: Oh..min hårspray, ny kommer inte ihåg märket, wella vax och ett godisluktande balsam :)
Vad är det värsta som skulle kunna hända ditt hår: Att någon skulle klippa av de på bussen, eller att de brinner upp ända till rötterna.
Rakt eller lockigt: Lockigt och fritt, platt kan vara fint ibland, lite beroende på humör.
Kort eller långt: Långt!
Har du färgat håret någongång: Jo, flertalet gånger
Vilken färg isåfall: Mörkbrunt, ljusbrunt, blont (fy va mindre vackert det var!), rött och mixar

Vågar Du anta utmaningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0