Snöflingor i massor

God morgon!  Vilken ungerbar dag, jag är inte så ironisk faktiskt! Vaknade trots min långa sovmorgon, strax efter 8 nångång..de bästa som finns är att vakna och känna lugnet! Att man inte behöver slänga sig ur sängen och halvt slå ihjäl sig, som de kanske annars är :p

Men jag satte på tvättmaskinen, alltid roligt att jäkla med syster yster som har lov och låg och sov :p Jag han till och med äta en riktigt frukost - Havregrynsgröt! Jag brukar inte få i mig någon gröt när jag börjar vid 8 eller 8.30, de är för mastigt, men de går ju när de är lite senare på dagen.

Det bästa var att när jag satt vid matbordet hörde jag ett litet duns från brevlådan!!!..PAKET! Eller det var en avi från posten att min beställning från Blush.se hade kommit och gick bra att hämta ut. Jag sprang förbi posten på vägen till t-banan..men nää "paketet kommer om 1h" suck och stön..och med mindre glad min gick jag mot tåget! Får se om jag hinner hämta det ikväll..annars blir det imorgonkväll :(

Jobbet kallar... :S Glöm inte att kolla ut genom fönstret och spana på alla vackra snöflingor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0