Små äventyr och lön!

Coolt..första inlägget, de är helt otroligt, nja kanske inte! Jag har fått så många influenser från alla olika bloggar som man läser dagarna i enda, surfa är nästa de enda vi gör både under och mellan alla samtal på jobbet! Så de är därför jag fattade de spännande beslutet att starta en blogg, på riktigt! :)

Idag fick man lön, tyvärr så halverades den ganska snabbt pga olika räkningar och lån från andra konton och så. Men lite pengar blir det över förhoppningsvis. Jag såg ett par otroligt söta ballerinaskor..och de är ju ett måste att köpa en svart klänning, och en kofta måste jag ha till jobbet för det är så kallt! Men nu är det 16 minuter kvar av jobb..sen är de helg och då ska jag fika med Qamilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0