Shopping

Livet leker :)
De är så underbart..äntligen så är det helg, underbara och efterlängtade helg! Träffade Camilla efter jobbet, jag kunde självklart inte hålla mig borta från H&M, jag ville ju ha en svart enkel klänning.. Hittade en jättefin, men den fanns inte i rätt storlek och färg på den första, så då gick vi äver till den andra mitt över gatan. Där fanns den inte heller, men den som var en storlek mindre satt lika bra WEI! Sen blidde de en lite mer färggran tunika/klänning.. Nu är jag glad!!!!
Men haha..sen kom man hem och ser ytterligare en lönespec på bordet :D :D :D :D Är inte de bästa som finns att få massa pengar som man inte förväntat?!

Nä nu är de Criminal Minds på femman..och Lets dance! Enjoy..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0