tråkig dag

Egentligen är organisationsteorier ganska intressant, man lär sig ju en del..men de finns ju så mycket annat som är roligare! Blääää jag är så trött på skolan, och allt som hör till!

Föreläsningen i webbdesign gick bra..nu förstår jag! Hoppas bara att pappisen och birgittisen har frontpage på datorn, jag har storslagna planer för min blivande hemsida! Kommer nog sluta med att jag slänger ut datorn genom fönstret?!

Ikväll är det pluggande, skulle ut och äta med Stina, nyttja vår jobbarkort..men jag hinner fansiken inte så hoppas dom har öppet på puben imorgon! Imorgonkväll hoppas jag att jag är glad igen, nu? - HAT!

ciao

Kommentarer
Postat av: Charming man

ha en trevlig helg! ;D

2007-12-14 @ 16:34:56
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0