Torsdag - Sthlm!

Hej och Halloj!
Jag överlevde flygresan, men ack så trött jag är! Pappa hämtade mig på flygplatsen och sen åkte vi runt och köpte och fixade innan jag skulle träffa Frida i stan. Vi blev utsatta för falsk marknadsföring..vi såg en skylt för Solarium vid GV-kyrka med en pil..så vi gick och gick och gick - "Där!" Vi hittade den till slut.
Växel är jobbigt kan vi konstatera!!!
Sen gick vi på stan, leta matställe och jag köpte nya strumpisar (lyckades ta sönder TVÅ par idag, ett i morse i stressen och ett par hemma!) :S Men de var mycket trevligt! :) I do like me Friday! :p

Nu är jag på landet...var uppe i farmor och farfars nya lägenhet som pappa renoverar - OH SÅ FIN! Jag är KÄR i luckorna..ska smygta lite bilder och lägga upp så få ni se! Underbart fint överallt! Min pappa, han kan han! :) Nä nu är de mat!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha ja va med i Kalmarposten idag!! Kändis!! Någon jojo syndes dock inte till...

2007-12-20 @ 20:57:32
Postat av: Amanda

Vad kul! Ha en fin dag! =)

2007-12-21 @ 09:54:19
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Jojo

Stina: YES! Fansiken va skönt..tack gud med den bilden! :) God jul darling!
Amanda: Detsamma!

2007-12-21 @ 18:48:22
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0