Tiden den går..

Oj så snabbt tiden går egentligen..jag är helt uppslukad av hemsidan..går iaf framåt men jag ändrar mig konstant! Hittat en massa fina bilder som jag leker med..vill ha det mesta i gråskala och de är inte de bästa. Vill ha simpla illustrationer på sidan, och de verkar lättast att fixa dom själv faktiskt..så man får de som man vill! Oh well..

Dagen flöööt iväg! Vaknade, frulle..fixade lite hemma och sedan åkte jag och B upp till huset..åt lunch med farmor, farfar, och Åse och Tomas very nice. Sen gasade vi iväg till Flen för att handla..hittade julklapp till pluttbroder nr 1 (aka Adam) :) Sen när vi kom tillbaka var klockan nästan fem. Sen har det varit god mat med åse och tomas på middag..badade i badtunnan och sen en latte på det - och här sitter jag nu!

Nu måste jag spana in dagens bloggskörd! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0