Tenta - check!

Så nu var det klart - den jäklans tentan är avklarad och de är riktigt skönt! Jag kan inte alls avgöra hur bra eller dåligt de gick vilket är frustrerande. De var tre stycken härliga "diskussions" frågor..förstår inte varför eftersom dom sa att dom var dumma som hade en enda på första tentan och att de var svårt att avgöra poängmängden! Aja..nu kan jag bara hoppas och be till gud att jag fick G. Satt till 1 min innan inlämning..17.29 - de måste ju ge plus att jag iaf försökte!

Just nu: Fixa till mig lite, sen kommer stina för lite förande innan vi ska till puben och eventuellt vidare till palace - känns som jag vill dansa av mig lite frustration! :)

Ha en bra kväll! (och håll tummarna för mig!!!)
Ciao

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaa, hoppas att det gick bra för dig! Det gick åt fanders för mig. Asså det var skitsvårt och tentan var nästintill elakt gjord! : (

2007-12-15 @ 19:05:18
URL: http://fridalin.blogg.se
Postat av: Anna

Det gick säkert bra för dig. Om man försöker så kan man inte göra mer. Trevlig helg!

2007-12-15 @ 19:14:34
URL: http://annathilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0