Packning

Nu är packningen snart över..tog inte så lång tid - men vad ska jag ha på mig imorgon? :p *Hihi*

Kvällen spenderas hos Annica med brudarna + respektive!! Skulle se Bonde söker fru, men fyran hade en massa problem, så de blev en hel del skrikande när den la av..men vi satt och mumsade på helenas härliga kladdiskakis och grädde/glass. :) Varje vecka är det någon ny som dyker upp när vi har tv-kväll...idag - Lina, Henrik (? - katrins bror) och Tommy! :)
Efter att Katrin CO gått körde vi ett par omgångar med D´Jey..roligt spel om musik och sådant som man gör via cdskiva på tv.n - HETT tips!

Nu ska jag ta och välja smycken..usch va jobbigt! Och sen sängen..taxin kommer 06.05 och jag flyger mot Sthlm en h senare!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0