Nu är de 364..

..dagar kvar till nästa Julafton med Kalle och all julstress, tänk så skönt att de är ett tag kvar! :p

Gårdagen..och idag också för den delen spenderades hos mammisen och co i södertälje. Tog tåget upp från Pappa vid 12.30. Fick faktiskt julklappar igår, det blidde en Soda Stream från Farmor och farfar, ett perfymkitt från Mamma och micke - Kenzo. Pengar och en kokbok från Mormor..och choklad från Anita *Tack tack!* Julklappen från pappa och birgitta blir körlektioner..sitter också väldans bra får jag lov att säga (dah jag önskade mig ju det :p)
image267   image268


Kommentarer
Postat av: Fredrik Sahlström

Fel, fel, fel!

Du glömmer ju bort att det är skottår!

2007-12-25 @ 19:56:51
URL: http://sahlstrom.wordpress.com
Postat av: L

Jag tror att du har läst böckerna som handlar om "It girl" eller hur? Vilken ordning kommer böckerna i? Jag har inte hittat det och det är planerat att inköpas som present :-) Snälla! Kan du hjälpa mig kanske?

2007-12-26 @ 13:51:27
Postat av: Jojo

Fredrik: Äh, nu överdriver du sådär! :p
L: Nytt inlägg only for you! :) Lycka till med presenterna..finns på Bokus och Adlibris!

2007-12-26 @ 22:17:59
URL: http://jojoaug.blogg.se
Postat av: L

Tackar :-)

2007-12-26 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0