Mitt liv som..

..kyrkråtta! Säger man inte "jag är fattig som en kyrkråtta" ?! Jag har för mig de..och de känns som de är en synonym för student. Jäkla bajs kalmar, de finns inga jobb! Fick lite hopp då jag hörde att de kanske behövs folk till IKEA..ska skriva ut CV och skicka in idag tänkte jag..!

Hade hoppats att iaf få lite pengar från Försäkringskassan i bostadsbidrag, de kommer jag skita i...jag skulle få typ 100:- i månaden..vafansiken gör de?! Massa jäkla pappersarbete och saker som ska kopieras och massa skit..så de struntar jag i.
Deras system är så jäkla sjukt, kan dom inte bara räkna på det man betalar för bostaden..den riktiga summan, nä dom ska vara jobbiga! Bajs på dom..nu är jag sur, helt fel tid för jag måste vara koncentrerad till max!!!

KÖP DYRA OCH STORA LÄGENHETER - de tjänar man på som fattig! HAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0