Min klänning :(

Jag är ledsen..och så glad!!! Jag har hittat klänningen jag letat efter i veckor..eller månader!! Vet inte vart jag såg den, men oh jag fastnade direkt. Hade tråkigt och gick in på Lindex hemsida - och där fanns det, av alla affärer!

Tyvääärrrr så var det slutsåld i min storlek, så jag ska ner till Lindex imorgon också kolla...vi har två butiker så jag ska först till Giraffen som är bästa butiken och finns den inte där...ner till stan! Så perfekt klänning...skulle varit långärmad dock, då hade den varit optimal - jag var säker på att de var en Mina UK som sålt slut...lucky me!

I LOVE it!! <3


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det var en fin klänning! hoppas att du hittar den!
Ha en fortsatt trevlig lördag! :)

2007-12-01 @ 23:35:15
URL: http://madeleinejanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0