Mellandagsrea

Åkte från mamma i morse..sällis fick jag av mamma också (hon skulle till jobbet!) vilket var väldigt trevligt...oohh så trevligt. Tog tåget till Gnesta där pappa och birgitta hämtade mig och sen far vi mot Nyköping och lite shopping. Kom dit precis vid öppningen kl 11.00 och lungt var det då inte :p
Jag fick med mig en klänning från Gina..HYSTERI! Massa folk i butiken...och alla stod i kö, bokstavligen! Tog kanske en 20min i kön :S Aja 99,50:- och jag är supernöjd. De vart dock mitt enda inköp..skitbutiken med skittråkiga saker!!!! Fy för Nyköping!

Sen åkte vi och åt mat och fikade hos bekanta som bor i Nyköping innan vi åkte mot Malmköping och Kungsgatan där det intogs mat med släkten hos farmor och farfar. Fick min födelsedagspresent från farbror och kussarna också (ja, jag fyller år i Augusti) trevligt värre. Men mycket mat fick man då inte i sig..men skratt! Muppig släkt man har :p Lovely!

Nu har jag pysslat med hemsidan..klar! Ska gå upp och hänga i soffan i mina nya fårtofflor som jag fick av tomten ikväll *Tack tomten!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0