Måndag

Jaha - nu är cykeln död! Den har fått punka eller någonting sånt, hemskt! :( Stackars cykelelen..

Dagen har varit helt okej, föreläsning på morgonen...och de var tungt att gå upp, men upp och iväg kom jag!! En halvtimma på mig och jag lyckades komma itid. Helt okej men inge vidare rolig! 134 sidor ska läsas till imorgon och jag har läst en 40 ungefär. Ska läsa ikväll och lite imorgon..nu jäklans ska jag länga med!


Nu är det nobeldagens firande på schemat, min favorit tv-dag, alla klänningar när gästerna kommer, servitörerna och serveringen och allt som sker samtidigt tycker jag är så vackert. Tänk att få vinna på lotteriet och få gå på festen..UNDERBART! De skulle verkligen vara en dröm..oh drömmer mig bort!

Dagens fråga - vad har drottningen och prinsessorna på sig!? 17min kvar till man får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0