Mååååndag

Jaha...pratade med mamma tidigare ikväll - och ja tiden går för fort fram! Galet att jag bott i Kalmar i en termin snart, och snart är det dags att åka hem igen - jippie!! Skönt med riktiga butiker..kanske ska radera hela min önskelista och önska mig shopping bara :p Hihi inte de nej, nähä!!

Veckans första dag gick i skolans tecken..7h i BBS lokaler på Kalmar Nyckel..galet mycket. De är man inte van med längre...3h max! Men de gick bra...vi är alltid så snabba under casen, jag vet inte riktigt vad dom andra gör, dom han antagligen inte Stina och Annica som lilla jag har (jojo med nollkoll). Ni är bara för söta, och är väll typ utbildningsstörd.

Näste vecka kommer svaren..vilka alternativ kommer jag ha nästa termin?! Att komma in på projektledningen och bw vore trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0