Lördag på stan!

Hemma igen! Och puh fötterna är brutalt döda - vi gick en hel del idag kan man ju säga :)

Hittade en julklapp till Albin, jättesöt liten sak som låter! *Muhaha* Hittade inga båtar till Adam, någon som vet vart man kan köpa små båtar!?! Panik..jag vill hitta dom små båtarna :) Var i varje leksaksbutik i hela kalmar så de känns lite ledsamt! Men hittade mina fina pysselsaker! Så fint så fint!

Sen så utnyttjade jag mina rabatter på The Body Shop..hittade en underbar ny Body butter med underbar doft..jag och stina gick och luktade på våra händer för de luktade GALET gott :) I love it. Sen blev det en rengöringsgel på köpet så de var ju grymt bra!!!

Nu har jag ätit mumsig pasta, man var galet hungrig efter en dag på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0