Livet

Deppig titel på inlägget...men suck ibland alltså!!!

Jag är trött på att bo i en håla..jag vill hem till civilisationen och träffa alla underbara människor som gör att man existerar. Det är helt klart mitt fel att jag försvunnit från jordens yta..dålig johanna, dålig johanna!

Nu kan jag inte avslöja vem jag pratade med ikväll..då avslöjar jag denne..men de var mycket skönt att höra dennes röst och bara snacka lite. Höra riktig svenska och inte få skit för man kommer från världens vackraste stad, not mitt fel!!! Men om lite mer än en vecka kommer jag hem..jaaa!!!

Suck...mina knän gör ont, ryggen gör ont..ta bort dom snälla, alt skaffa mig en ny soffa som man kan sitta i ordentligt!!

BESVIKEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0