Läskig natt

Jag brukar inte drömma mardrömmar...men usch inatt gjorde jag det. Fy den var grymt läskig!!!

Jag bodde i ett kollektiv eller om vi var ett gäng som skulle spendera en helg i ett stort fint hus, i skärgården typ. Sen mötte vi typ en gubbe på väg till huset som sedan höll oss fångar och ville "prata med alla enskillt" och han sköt alla killar - STÖRT! Lina var också med...och hon var nästa på tur för "snacket" och hon gick iväg och då planerade vi hur vi skulle elliminera honom! Så vi gick till lillstugan där dom var, och sen jagade han upp oss och ramlade i ett hörn och då slog vi honom..men typ en ljusstake eller duschslang (sjukt!) och vi trodde han dött! Sen flydde vi men såg honom överallt - han levde!´

Läskigt va?! Jag var helt stressad och rädd när jag vaknade och vågade inte gå upp, så jag bestämde mig för att drömma om snälla saker för att förtränga den elaka! :S

Fy för mardrömmar!

Kommentarer
Postat av: Diem

Åh, hatar mardrömmar. Fy! Läskigast är de där man blir jagad. Det är så jobbit, typ ångestpanik, att bli jagad. Hoppas du mådde bättre när du vaknade.

2007-12-06 @ 12:15:38
URL: http://diem.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadsöt design :D

2007-12-06 @ 12:15:48
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Jojo

Diem: Ja de är verkligen inget man vill göra...fy! Men är de inte så ofta så får man ta de, stressigt - mardrömmar!

2007-12-06 @ 12:28:48
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0